Cena je stejná při nákupu v kamenné prodejně i přes internet.
Při platbě kartou se NEPLATÍ žádná přirážka k ceně.
Zboží si můžete buď vyzvednout osobně v našem obchodě, nebo ho zasíláme na Vámi udanou adresu a to prostřednictvím:
Zasílané zboží obsahuje řádně vyplněný záruční list. Pokud se jedná o zboží, které nemá výrobní číslo a není tedy výrobcem vybaveno záručním listem, slouží pro uplatnění záruky faktura – daňový doklad, která je v zásilce stejně jako dodací list přibalena vždy. Poštovné je vyčísleno na přiložené faktuře.
Výše poštovného:
Česká pošta
Spedice PPL
V případě osobního odběru Vám samozřejmě poštovné neúčtujeme.
V celém e-shopu jsou uvedeny ceny s DPH, cena bez DPH je uvedená v detailech zboží, kam se dostanete po kliknutí na zboží. U zboží je také vždy uvedena expediční doba. Pokud zjistíme že dodací lhůta by byla v konkrétním případě delší, tak Vás na tuto skutečnost upozorníme. Je potom na Vás, zda budete chtít na zboží počkat nebo od objednávky odstoupit.
Odstoupení od kupní smlouv - Vrácení zboží
Při nákupu mimo obchodní prostory prodávajícího, tedy nejčastěji přes internet, máte právo do 14. dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám dejte vědět o svém úmyslu a zakoupené zboží nám doručtě zpět na naši adresu. Zboží je možné buď poslat nebo přinést osobně a to na adresu:
VK Foto
Francouzská 18
120 00 Praha 2
My Vám nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy vrátíme peníze za zboží včetně nákladů za dopravu. Peníze můžeme poslat složenkou na Vaši adresu nebo převodem na Váš účet. Dejte nám prosím vědět jakou formou chcete peníze vrátit a adresu pro vrácení nebo číslo Vašeho účtu. Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouv najdete zde
Mimosoudní řešení sporu
V souvislosti s novelou občanského zákoníku (článek 378/2015 Sbírky) je možné na popud zákazníka případný spor řešit prostřednictvím České obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2: www.coi.cz
Ochrana osobních údajů
ZDE najdete informace o zpacování osobních údajů
Všechny údaje, které nám poskytujete, slouží pouze k uzavření kupní smlouvy a bezpečnému doručení zásilky. Údaje Nejsou poskytovány žádným dalším subjektům (s výjimkou nákupu na splátky, kdy jsou údaje, po souhlasu zákazníka, předány úvěrové společnosti Essox s.r.o., F. A. Gerstnera 52, 370 01 České Budějovice). Údaje jsou chráněny proti zneužití. Kupující má právo být informován, jaké údaje evidujeme, má právo údaje měnit a má právo vyslovit nesouhlas s jejich dalším zpracováním. To vše v souladu se zákonem 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a některých pozdějších zákonů.
Osobní odběr
Před dokončením objednávky zvolte způsob dopravy na "osobní odběr". Budeme Vás kontaktovat v okamžiku, kdy pro Vás bude zboží přichystáno. Platit můžete v hotovosti nebo prostřednictvím platebních karet. Výhodou osobního odběru je, že si u nás před nákupem můžete zboží prohlédnout a vyzkoušet.
Platby kartou
Osobně v naší prodejně:
Kartou můžete platit při nákupu v naší prodejně. Platba bezkontaktní kartou je samozřejmostí.
Záruční podmínky - reklamace
Na všechno námi prodávané zboží je poskytnuta záruční doba. Záruční doba je u různých výrobků různě dlouhá, nejméně však 24 měsíců. Neváhejte se na nás s reklamací obrátit. Ideálně když nám předem napíšete na e-mail, budeme Vás informovat jak při reklamaci postupovat. Adresa na vyřízení reklamace je adresou naší provozovny:
VK Foto
Francouzská 18
120 00 Praha 2
tel.: 222 512 731, 777 253 102
e-mail: vkfoto@vkfoto.cz
V mnohých případech je efektivnější se rovnou obrátit na autorizovaný záruční servis. Odpadá doba nutná k přeposílání zboží mezi námi a servisem. Pokud nás před reklamací kontaktujete budeme Vás o nejefektivnějším způsobu reklamace informovat.
V žádném případě nám zboží neposílejte na dobírku, zboží nepřevezmeme a zásilka se Vám vrátí zpět. Ke zboží vždy přibalte dopis kde popíšete závadu a uvedete zpáteční adresu. Je také nutno přiložit záruční list který zákazník od nás obdržel společně se zbožím, v mnohých případech je záruční list nahrazen prodejním dokladem. K reklamaci Vám nebudeme účtovat žádné další poplatky jako poštovné a balné. O oprávněnosti reklamace rozhodne autorizovaný servis.
EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.
Zakládáme si na tom že máme k zákazníkům osobní přístup a věříme, že budete s našimi službami spokojeni jako už spoustu zákazníků před Vámi.